Poslijednje vijesti

Dan šehida u Gornjoj Tuzli: Sjećanje na najhrabrije sinove

 


Dovama i molitvom, tevhidom nakon podne namaza, te obilaskom svih mezarja u kojima su ukopani gornjotuzlanski šehidi, u organizaciji Medžlisa islamske zajednica Gornja Tuzla obilježen je Dan šehida, koji se tradicionalno u Bosni i Hercegovini obilježava drugog dana Ramazanskog bajrama.

Građani Gornje Tuzle, te imami svih gornjotuzlanskih džamija, zajedno su danas odali počast i poštovanje svojim najhrabrijim sinovima, koji su svoje živote dali za slobodu Bosne i Hercegovine koju danas imamo.

Hazim Ikinić je u odbrambeno-oslobodilačkom ratu izgubio sina Samira koji je u vrijeme pogibije imao 25. godina.

„Svakog dana mi je teško živjeti bez svog jedinog sina kojeg sam imao, ali on je u vrijeme odbrane Bosne i Hercegovine bio među prvima koji je uzeo pušku u ruke i branio naš narod i našu domovinu. Danas me steže srce, teško dišem, pred džamijom dok smo učili Jasin nisam se osjećao dobro, sklonio sam se malo u stranu sa hadžijom Muharemom Topićem koji me tješio i govorio da su moj Samir i svi šehidi Bosne danas u Džennetu. Nisam želio da to bilo ko primijeti jer kako objasniti i ponos što sam imao takvog sina koji je u to vrijeme dao život da bi ova zemlja i njeni ljudi živjeli slobodno i tugu koja mi sve ove godine, a danas posebno para srce. Molim Allaha da svim šehidima podari obećani džennet i mom Samiru, a nama valja živjeti do roka određenog“- kazao nam je pred džemijom Hazim.

Zbog ratnih dejstava u Gornjoj Tuzli nije bilo u to vrijeme moguće obaviti sve dženaze pa je prvi gornjotuzlanski šehid Faik Mandžukić, koji je poginuo 15. maja 1992. godine, sahranjen na mezarju u Grabovici sa još nekim poginuli civilima Gornje Tuzle, čija mezarja su i danas obišli imami, saborci i građani Gornje Tuzle. Sjećanje na sve bosanske šehide je trajna obaveza svih onih koji danas uživaju slobodu koju imamo i za koju su upravo oni dali svoje živote, poručeno je danas iz Gornje Tuzle.




Nema komentara