Poslijednje vijesti

Jasmina Bogaljević Mustačević - Tuzlanska Alternativa



Dragi prijatelji kao što imate priliku vidjeti kandidovana sam za člana Gradskog vijeća. Do sada sam pomagala svim svojim sugrađanima i komšijama kad god su mi se obratili u ostvarivanju određenih prava iz oblasti zdravstva. To za mene nikada nisu bile "usluge" nego vaša elemenatarna prava, a ja sam samo radila svoj posao najbolje što sam znala.

Imajući to u vidu, nemojte sumnjati da ću pristupiti vršenju svojih dužnosti u Gradskom vijeću na isti način u potpunosti poštivajući načela morala i dostojanstva. Stoga vas molim da mi date priliku na način da glasate ZA MENE i TUZLANSKU ALTERNATIVU, kako bi nastavila još u što većem obimu biti na usluzi vama i našem društvu.
Sa ogromnom zahvalnošću, Jasmina Mustačević.

Nema komentara